پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251226
خبري از تعطيلي مدارس و مراکز آموزشي نيست/ تابع دستورات ستاد ملي مقابله با کرونا هستيم
تاریخ انتشار : 1400/11/11 08:36:10
نمایش : 1117
مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري گفت: درخصوص تعطيلي مدارس آن چيزي که ستاد ملي مقابله با کرونا تصميم بگيرد در استان‌ها اجرايي مي‌شود، تا الان تصميمات همچنان بر آموزش حضوري است و اين تصميم به دليل دوري دانش‌آموزان از فضاي آموزش و مشکلاتي است که براي آن‌ها پيش آمده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، فرحناز قائداميني مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: درخصوص تعطيلي مدارس آن چيزي که ستاد ملي مقابله با کرونا تصميم بگيرد در استان‌ها اجرايي مي‌شود.
 
وي افزود: تا الان تصميمات همچنان  بر آموزش حضوري است و اين تصميم به دليل دوري دانش‌آموزان از فضاي آموزش و مشکلاتي است که براي آن‌ها پيش آمده است.
 
مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري ادامه داد: در حال حاضر تصميمي براي تعطيلي مدارس وجود ندارد مگر اينکه وضعيت بيماري کرونا به گونه‌اي ديگر پيش رود.
 
قائداميني عنوان کرد: در روزهاي اخير که رنگ‌بندي شهرهاي چهارمحال و بختياري تغيير کرده است، همگي نگراني مردم و خانواده‌ها در خصوص بازگشايي مدارس و شيوع اُميکرون را درک مي‌کنيم اما تا الان هيچ چيزي درخصوص تعطيلي مدارس و دانشگاه‌ها اعلام نشده است.
 
وي خاطرنشان کرد: به محض اينکه ستاد مقابله با بيماري کرونا به اين نتيجه برسد که مراکز آموزشي بايد تعطيل شود، سريعا اقدامات براي اين مهم انجام خواهد شد.
 
مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري اضافه کرد: موضوع مهمي که در حال حاضر وجود دارد تاکيد و توجه به رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي است، اين مسئله به مدارس ابلاغ شده است.
 
قائداميني بيان کرد: خانواده‌ها توجه داشته باشند اگر فرزندشان علائم سرماخوردگي يا بيماري دارد بدون توجه به انجام تست يا ديگر موارد در اين خصوص، سعي کنند دانش‌آموز را تا روزي که بهبود پيدا کند در منزل نگه دارند تا مشکلي براي ديگر دانش‌آموزان ايجاد نشود.
 
وي تاکيد کرد: معلمان نيز تلاش مي‌کنند تا بستر آموزش را براي دانش‌آموزاني که به مدرسه نمي‌روند فراهم کنند و با برنامه‌هاي مدوني که پيش‌بيني شده است از عقب ماندگي درسي دانش‌آموز جلوگيري مي‌کنند.
 
انتهاي پيام/1031ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html